20 November 2009

Tag Yang Rajin

Salam cuti-cutian buat sumer....
hehehe...ari ni nak wat tag yerrr...
sebelum ni pernah dapat tag tapi malas + takde masa = tak jawab la..
skunk musim cuti..soo kebowsunnan melanda....
errmm...jalan2 kat blog adik ni...
so,terus kena tag...and firstly rasa excited nak jawab..hahaha..MySpace



1)Bekas kekasih saya adalah:
-hahaha..banyak lorrhhh..perghhh...(xleh blah...)

2)Saya sedang mendengar:
-Lucky nyanyian Jason Mraz...bessstt oii....

3)Mungkin saya patut:
-Lipat baju-baju dan masukkan dalam loker..(benda paling malas nak wat..)

4)Saya suka:
-Makan...tido..tengok movie...(nikmatnya....)

5)Sahabat-sahabat baik saya adalah:
-sahabat2 yang rasa saya baik dengan dia...

6)Saya tak faham:
-apabila saya tak boleh coding soklan programming cam 'musuh2' saya...(mereka sangat hebat kottt..)

7)Saya kehilangan:
-'sesuatu' yang paling disayangi 8 tahun yang lalu....sob3..

8)Ramai yang kata:
-saya chomey...~lalalala~..(saya redha jerr..)

9)Makna nama saya:
-cahaya yang berakal @ bijak..(heheh..bijak ke??..bijak berkata2 jerr kot..)

10)Cinta itu:
-suci pada yang tahu menilai jerrkk..(perrghh..jiwang lak..)

11)Di suatu tempat sese0rang sedang:
-berfikir sama ada miss fazlin on9 ym ke tak...hahahah..(raihanah la tuhhh..)..

12)Saya akan cuba:
-membahagiakan ummie dan adik2 saya.....

13)Ayat"selamanya"bermaksud:
-sampai bila-bila...tiada akhirnya...(ceehhwaahh...)..

14)Telef0n bimbit saya:
-dua2 brand nokia...satu ummie kasi,satu ag ayah hadiahkan..(perrghhh..saya terima jerrr)..

15)Bila saya terjaga dari tidur:
-saya akan fikir nak makan apa jap ag....hihihi...

16)Saya meluat bila melihat:
-0rang yang tidak bertanggungjawab,tidak amanah..huhu...

17)Pesta/Parti adalah:
-membuatkan saya mahu makan banyak2..hehehehe....

18)Haiwan yang paling c0mel yg pernah saya temui:
-burung puyuh..tapi telur dia jerr laa...cute sangat2...

19)Peringkat umur yg paling menyer0n0kkan:
-umur 12 tahun ke bawah..nikmat kejayaan dan kebahagiaan...

20)Hari ni:
-hujan jerrkk....

21)Malam ni saya akan:
-habiskan tag ni,tengok citer kat tv,dan sambung tengok movie atashinchi no danshi...(sumer benda2 lagha..perrgghh..)

22)Es0k saya akan:
-bangun subuh dan kena tolong kemas rumah,selepas itu,sambung tengok movie..~lalalala~


23)Saya betul2 inginkan:
-impian dan cita-cita saya tercapai walau macam mana sekalipun..(pergghh..semangat sihhh)


24)Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi nie:
-chubbynyer..tapi takpe...still comey..hahahaha...


25)Pusat membeli belah/arked permainan:
-tempat2 yang murah tapi berkualiti tinggi...(pergghh..tiba2 cakap pavillion.huhu)

26)Makanan barat atau jepun:
-setakat nak isi perut bolehla..kalu nak kenyang..kena cari masakan ummie laa..

27)Bilik yg terang atau gelap:
-bilik yg sederhana..~lalalalala~

28)Makanan segera adalah:
-maggi yang akan selalu dimakan apabila kelaparan tengah2 malam..

29)Ayat terakhir yg anda katakan pada sese0rang:
-woiiii...keluar...(tuk adik2 perempuan yang masuk dalam bilik dan bergaduh..)

30)Siapa yg anda mahu tag??

-aminah aishah (mmp)

-raihanah (ump)

-rusydiah (abim)

-husna (kmk)

-akmal mardhiyyah (kmk)

-fatinnur zahrina (kmk)

wassalam..hehehe...MySpace

1 comments:

raihanah roslan said...

pndy la ko qila..kan kte sme2 skodeng miss online ke x arini..hehehe..kantoi miss invisible kan..hihihi..kpd miss..jgn mara...