15 March 2015

Menangis

Assalamualaikum..

Aku jenis kasar.Sangat kasar dan tough.Semua teman rapat tahu.Aku juga jenis yang susah untuk menangis.
Sakit pedih perit yang aku rasa,aku memang tak menangis.

Bukan bermaksud tak menangis.Tapi susahnya la haii..kalau paling teruk pun.Memang aku akn menangis time solat,waktu doa.Itu pun time aku sorang-sorang.

I'm not sure...tapi bagi aku,menangis buat aku lagi jadi lemah.Lagi rasa down.Lebih-lebih lagi depan orang.

Tapi dah dekat sebulan dah sekarang ni,hari-hari memangis ni.

Weeiii....setiap kali solat.Cengeng gila rasa dahni.Rasa dah tak kuat sangat dahni.

Hoihhh...tu jer nak cakap.Semoga hati sendiri cepat sembuh dan jadi lebih baik.

Dulu,kawan-kawan selalu cakap,

"bila masa ntah ni nak tengok qila menangis ni.Susah betul nak mengalir air mata"
"Tak sabar tunggu saat kau menangis"
"Aku nak tengok la sapa yang boleh buat kau menangis"


Weeei,korang...aku rasa dah tiba dah kott masa dia sekarang ni.HAHAHA..

Hati,semoga cepat sembuh.Sebab aku tak larat nak tahan lama2 dahni.Tapi aku rasa sangat dekat,teralu dekat bila menangis sepanjang solat dan doa.Rasa kerdilnya diri,bergantung sepenuhnya pada Dia.


1 comments:

earphone girl said...

menangislah selagi mampu.